Wednesday 7 December 2011

Salam Perpisahan......
Tanggal 18 November 2011 merupakan hari terakhir aku ( Hairul Azizi Izili ) berkhidmat di SK Telok Kemang. Insyaallah selepas ini aku akan berpindah ke sebuah sekolah di daerah Seremban . Sepanjang aku berada di SK Telok Kemang ini pelbagai kejayaan telah aku kecapi bersama warga SKTK dan warga Prasekolah SKTK khususnya . Semoga ia akan menjadi kenangan  terindah yang akan ku pahat dalam kamus hidupku. Blog ini juga akan bertukar tangan kepada Penyelaras yang baru iaitu Pn Hafizah Bt Hj Ismail. Sudah tentu blog ini akan sentiasa aku lawati untuk menjenguk aktiviti-aktiviti rakan di sini. Insyallah kita akan ketemu lagi di lain hari....mungkin di Jusco atau mungkin kita  akan jumpa di Pantai Telok Kemang. Seremban dan PD kan dekat....Terima kasih kepada Guru Besar , En. Hamzah Bin Jantan yang telah memberi kepercayaan untuk menggalas tanggungjawab sebagai penyelaras di prasekolah selama 2 tahun ini. semua GPK yang memberi tunjuk ajar dan kepakaran dalam menjayakan program di pkt prasekolah,  Buat Kak Ros terima kasih kerana banyak membantu sepanjang menjadi PPM di Pra Mutiara , , Kak CT terima kasih juga banyak membantu dalam urusan2 fail dan kewangan prasekolah , juga pada cik shikin yg banyak bantu dalam menyiapkan dokumen2 dan pengkomputeran , guru2 Pra SKTK kak Wana dan Hafizah terima kasih kerana sudi berkongsi idea dan bekerjasama  dalam mengurus prasekolah warga SKTK dan semua pembaca blog Langkah Pertamaku / Prasekolah SKTK. Semoga berjumpa lagi..mohon maaf kepada semua andai ada yg tersilap bicara.dan terkasar perlakuan ..kalau ada sumur diladang , boleh saya menumpang mandi , kalau ada umur yang panjang , boleh kita berjumpa lagi.....
Sekian.....Izinkan aku pergi.. 

No comments: